Scroll Down
Instagram
Behance
Dribbble
Een kijkje in mijn hoofd
In deze overgevoelige stresskip zit meer dan je denkt
Op school hadden wij een vak genaamd Branding. De bedoeling was om een anti-campagne voor jezelf te maken. Dit zorgt voor een unique selling point. Normaal wil je jezelf verkopen door vooral je sterkste punten te belichten, maar met deze campagne maak je jezelf uniek door naar je verbeterpunten te kijken. Dit was een hele uitdaging. Je werd verplicht onderzoek te doen naar jezelf. Iets waar je normaal gesproken nooit zo snel bij stilstaat. Ik moest een kijkje nemen in mijn eigen hoofd.
Dit is precies wat mijn concept inhoudt. Op de poster kun je letterlijk zien wat er in mijn hoofd omgaat. Ik heb een slechte gewoonte dat ik heel snel heel gestrest kan raken. Dit is voor mezelf niet heel fijn, maar het zorgt voor gedrevenheid en perfectionisme. Ik werk hard en hierdoor heb ik voldoende tijd om alles te perfectioneren. In mijn hoofd zie je verschillende kamers. Dit is eigenlijk steeds dezelfde werkkamer. De ene keer is het er schoon en opgeruimd en de andere keer is het er complete chaos. Ook doorkruist een grote ader iedere kamer. De ader wordt dikker, zodra ik meer stress ervaar. Bij stress moet er meer bloed door je aders worden gepompt. De kippetjes die in iedere kamer zijn afgebeeld, staan voor de stresskippen die mijn stress veroorzaken. Ik zie mezelf als een echte stresskip. Ik ben dan ook de enige die de stress veroorzaakt.